VÝSTUPY PROJEKTU Počty podpořených dětí a žáků podle aktivit k 31. 12. 2014 |
Název aktivity | CHLAPCI | DÍVKY | CELKEM |
Podpora krajské koordinátorky pro autismus (KA1) | 79 | 14 | 93 |
Logopedie (KA2) | 85 | 44 | 129 |
Canisterapie (KA3) | 75 | 47 | 122 |
Zájmové útvary (KA4) | 121 | 39 | 160 |
Rozšíření ICT ve výuce (KA6) | 14 | 6 | 20 |
374 | 150 | 524 | |
Počet podpořených pedagogických pracovníků k 31. 12. 2014 | |||
Název aktivity | MUŽI | ŽENY | CELKEM |
Školení pedagogických pracovníků – nové trendy ve výchově a vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (KA5) | 6 | 42 | 48 |
Dále byly v projektu vytvořeny 3 nové produkty:
- Sada výukových materiálů pro žáky s poruchami autistického spektra, rozsah 196 stran, autor/autoři: Mgr. Marie Řezníčková, Karolína Klecová,
- Sada výukových materiálů pro žáky ZŠ speciální, rozsah 185 stran, autor/ autoři: Mgr. Lenka Rybová, Mgr. Klára Součková,
- Hodnotící zpráva o využití informačních technologií při strukturovaném učení žáků s poruchami autistického spektra, rozsah 19 stran autor/autoři: Mgr. Eva Jarková.
Obě sady výukových materiálů (produkty č. 1 a 2) poskytneme na vyžádání na CD – v případě zájmu kontaktujte sekretariát školy.
Hodnotící zpráva (produkt č. 3) je ke stažení zde : HODNOTÍCÍ ZPRÁVA I-PADY_PAS