Základní škola

  • adaptační a přípravné období
  • získávání nejzákladnějších návyků a dovednosti při školní práci
  • upevňování základních hygienických a sociálních návyků
  • osvojení si základů čtení, psaní a počítání
  • možnost uspořádat vyučovací předměty do bloků nebo využít tradičního rozvrhu hodin
  • zakomponování pohybových aktivit, které  zlepšují psychosomatickou výkonnost dítěte
  • získávání vědomostí, rozvíjení dovedností a návyků, které žáci využijí v osobním životě
  • výuka cíleně zaměřena na integraci žáků do společnosti (profesní i osobní)
  • důraz kladen na  profesionální orientaci žáků směřující k tomu, aby se žáci  vyučili v některém učebním oboru na odborných učilištích, či se stali studenty praktických škol
  • možnost využít volnějšího rozvrhu, přeskupení  vyučovacích hodin tak, aby byla výuka byla přizpůsobena aktuálnímu  psychickému stavu a možnostem žáků
  • uplatňování samostatné tvůrčí aktivity, tvořivé myšlení, logické uvažování a rozvoj komunikace
  • zásadní pozornost věnována volitelným předmětům a zájmovým kroužkům

Přejít nahoru